2018. május 30., szerda

Két lebegés között

Ács Nagy Éva
Két lebegés között

Lebegek súlytalan világomban hol elmém épségét megőriztem,
s nem tekintenek idegileg roncsnak, még én én vagyok, és álmodom.
S két lebegés között néha pihenni megállok, egy hatalmas fehér sziklán,
beszélgetek egy arra szálló sirállyal , kezet fogva vele boldogan nevetek.
Szabad vagyok , a szabadság íze átjárja testemet, kiűzi belőlem,
a megfertőződött énem. Sajnos van, mert lent a koszos bűztől, a bűntől
teli világban könnyen fertőzött lesz az ember.Lelkem átadom a tisztulásnak,
s végképp lebegve maradok.A fájdalom lassan távozik, de még utoljára kegyetlenül mar belém. Fáj, szinte üvöltök, s tépem le bőrömet, vérzek, már nem érzékelek semmit
kába vagyok, lebegek!Kacaj helyett hörgök csak, gondolkodom magamon, normális ez, normális vagyok?Nézem cafatokba logó testem maradványait, magamra nem ismerek, de minden bűnöm tova lett, szabad vagyok kiáltok!!Végre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése