2018. május 7., hétfő

Felhő leszek (Drága anyósomnak férjem nevében

Ács Nagy Éva
Felhő leszek
(Drága anyósomnak férjem nevében)

A vén nyárfa ágait lengeti a szél,
kezemben virág, szememben könny,
szívemben fájdalom, vérzik,néma vagyok,
virágot csak a fejfádra akaszthatok.

Kapaszkodom az emlékeimbe,
de a hiány lúgként mar bensőmbe.
oly nagy az űr mit reám hagytál,
oly hirtelen volt, hogy távoztál.

Magam vagyok, árva lettem,
anyácskám nem vagy mellettem,
felnézek a kéklő végtelenbe,
egy régi emlék jut eszembe.

Úgy jön felém, mint gyors fuvallat,
szél lengeti nyárfa ágat,s én hallak,
gyermek lettem újra, hozzád bújnék,
drága anyám hallod, oly jó lennék!

Kezemben hervad el a csokorvirág,
sós könnyem marja át a fejfád,
anyák napján most köszöntelek,
felhő leszek, s egyszer veled megyek!,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése