2019. január 2., szerda

Keresem

Ács Nagy Éva
Keresem

Keresem benned a régi hajnalom,
mikor még a pír ott volt arcodon.
Keresem az ismeretlen ismerőst,
kivel remélve szívembe béke jött.

Keresem a férfit, ki értem remegett,
ki várt rám, s csak reám nevetett.
Keresem szemében akkori magam,
s ha rá nézek, hiszem, visszakaptam.

Keresem a pillanatunk varázsát,
a sóvárgó testek heves álmodozását.
Keresem csábító szemed kékjét,
benne a szenvedély örökös létét.

Keresem a tiszta igaz, szerelmes szót,
melyben ott volt minden vágyad, óhajod.
Vissza akarom kapni a reggelünk báját,
a szerelmünk első félénk, igaz csókját.

Mert tudom, nem múlhatott el végleg a fénye,
várom, vágytól égve, feléled újra, végre.
Akarom azt az ember kire oly nagyon vártam,
hittem, bíztam benne, tudva most rátaláltam.

2018. 01.02 Somogyzsitfa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése