2019. január 11., péntek

Álmomban anyám

Ács Nagy Éva
Álmomban anyám

Álmomban, anyám felé szaladtam,
lábaim összegabalyodtak,elestem,
ő elém jött, lehajolt értem, s felemelt,
arcom könnytől volt maszatos, de ő
felitatta fájdalmam keserv könnyeit.

Álmomban , anyám még mindig fiatal,
az évek nem rogytak meg még vállán,
hosszú ében haja ragyog a fényben,
a szél nem hatol át karcsú termetén
nekem ő mindig a legszebb, legerősebb.

Álmomban, az én anyám csak kacag,
a sírást csak hírből ismeri, nem tudja
hogy mi, teszi a dolgát, panaszt nem jelez,
boldog ő, ha gyermekei mellette vannak,
hangos zsivajuk, neki a legszebb zene.

Álmomban, anyám felé szaladtam,
most felnőttként is, sokszor elestem,
ő csak mosolyog, lehajol értem, felemel,
arcomra könnycsepp fagyott, csillogó
gyémántként díszem, fájdalmam viselem..

2019. 01. 11 Somogyzsitfa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése