2018. június 5., kedd

Mindig szerelem

Ács Nagy Éva
Mindig szerelem

Már régóta csak a szépre emlékezem,
bennem nem múlt el az első szerelem..
Csak szunnyadt kicsit pár évig valahol,
pihenő helyen szívem belsejében volt.
De tüze mindig még most is perzsel, éget,
ha rágondolok még mindig lángra képes.

Lehet tini énem a múltban kell keresnem,
de kell, ó hogy kell ez a régi szerelem.
Benne él az egykori kamasz, naiv lány,
ott benne lángol az eleven tini vágy.
Te vagy a múlt nekem, mit nem zártam le,
veled szívesen merülök egykori énembe.

Te vagy a jövő , te az élet reménye,
melynek tudom soha sem lesz vége,
Mert ott vagy teljesen az életemben.
sok év után elvakít, vágyra hív a fényed.
Felébredni amíg csak élek, nem akarok,
Én örökké veled, álmodni akarok,

Még kell nekem vénen is, éltető szerelmed,
veled még lázadó ,álmodozó kamasz lehetek.
S lesz ami lesz , előled többé el nem futok,
ha mennydörög is boldog vele újra vagyok.
Legyőztem ezerféle vihart a sebzett lelkemben,
szerettem, most szeretem, soha nem feledem.

2012. július.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése