2018. június 29., péntek

Maradj

Ács Nagy Éva
Maradj

Hiányzol máris, pedig még itt vagy,
mert te vagy nekem minden gondolat.
Űr mi szívemben majd árvaként marad,
mássá formál, átalakítja majd sorsomat.
Ne menj még, kicsit maradj,
nem jött el a végső búcsúpillanat.
Kérlek halaszd el ha lehet távozásod,
mert nélküled én létem csak pislákol.
Hiányzol, mint víz a vándornak a sivatagban,
mint kenyér a csontig fogyott éhezőknek.
Ne menj még, kicsit maradj,
nélküled nem létezik az erdők szépsége
mert veled sétáltam ott kéz a kézben.
Szívdobbanásunk eggyé forrt akkor,
egyesült két szerelmes test s lélek.
Nélküled más illata lenne a virágnak,
más a hangja a dalos madárnak.
Éneke magányos , árva és szomorú,
Ne menj még, kicsit maradj,
éltemre ne jöjjön idő előtt ború,
nekem nem kell még koszorú.
Kérlek, hogy maradj!

2012.07.23 Somogyzsitfa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése