2018. február 25., vasárnap

Hajnali angyal

Ács Nagy Éva
Hajnali angyal

Hajnal van, már bíborvörös az ég alja,
az ablakomon leskelődik be pírja.
Kopogtatnak, ott áll előttem egy angyal,
hozzám vezérelte őt a fénylő hajnal.

Jött védelmezőn, hát ő fog vigyázni rám,
ő lesz ezentúl én drága őrangyalkám.
Édes álmomból alighogy felébredtem,
mégis fürgén, vidáman eléje mentem.

Szívesen fogadtam, mert kell a segítsége,
mert kell, hogy utamon lépteim kísérje.
Lágyan érintve simogatta arcomat,
ígérte nekem, jobbá teszi sorsomat.

Ha velem van, többé nem tévedhetek el,
vele a nagyvilágban számomra is van hely.
Ha vétek, vagy pont hibázom, rám szól intőn,
repked felettem szárnyain, figyel féltőn.

Hajnali álom volt, hajnali őrangyal,
szép szóval, kedvesen mindig megvigasztal.
Álom, kérlek én angyalom, hogy vigyázz rám,
maradj mellettem, maradj a végső órán!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése