2018. november 15., csütörtök

Ács Nagy Éva és Hajdinyák Anita. Árnyak és felhők..


Ács Nagy Éva
és
Hajdinyák Anita.
Árnyak és felhők..

Felettem gyülekeznek már a sötét felhők.
Árnyak játéka tán ? Nem őket látom most..
Árnyakat s felhőket..hű szeretőket ..
búja vágyakat, forró szenvedélyeket.
elmém szülte pajzán képzeletet.
Szeretni vagy vágyni talán ? 
Elmém válaszol erre csak igazán,
Elmém szülte vagy igaz talán ?
oh érzem meghalok egy hideg éjszakán..
Vágyam feléd száll, sóhajom tiéd,
szeretni kéne csak, kell ,árnyak nélküli érzelem,
Nem kéne, de nincs itt értelem,
csak árnyak játszanak már énvelem !
Oh árnyak kérlek távozzatok ,
én hús és vér ember ki itt vagyok !
Hagyjatok élni, s nem elveszni,
hagyjatok szeretni, még- még -még!
Oh árnyak! Válaszoljatok!
Gondolataim legyenek szabadok!
Még és még míg élek! 
Szeretni nem örökre elveszni,
nem a mocsárba fulladni.
Árnyak gondolataim nálam szabadok..
A félsz gúzsba köttök s ez nem én vagyok..
Oh árnyak s lelkek -Hát legyetek ti is szabadok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése