2018. április 25., szerda

Mert álmodom


Ács Nagy Éva
Mert álmodom

Úgy szeretnék meghalni, hogy épp, óvón átölelsz,
forró csókoddal, belém röpke életet lehelsz,
mert a pillanatnyi idő, veled főnyeremény,
hogy elbúcsúzhatom tőled, az maga a remény.,

Úgy szeretnék meghalni, hogy mindig téged látlak,
vért adj még nekem a véredből, még had álmodjak,
ez nekem elég, erőm adod, s mert itt maradnék,
nézz rám utoljára, könnyebb, mielőtt távoznék.

Úgy szeretnék meghalni, hogy te reám mosolyogsz,
magammal azt akarom vinni, hogy napként ragyogsz,
kék szemed, fény, beragyogja az univerzumot,
ölelj át, szoríts kérlek, mielőtt tényleg meghalok!

Úgy szeretnék meghalni, te a fák, a csillagok,
te a mindenség, és én a te mindened vagyok,
te, bennem feltámadó , szunnyadó eleven vágy,
s én kitárt karokkal álmodom, csak megyek hozzád!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése