2018. április 14., szombat

Erőd velem (Máté Valikának)

Ács Nagy Éva
Erőd velem
(Máté Valikának)

Erőd és hited adtad erőmbe,
forró véred lüktet én vérembe,
érző szíved most szívemben dobban,
kacér mosolyod ül mosolyomban.

Véred vagyok, erőm, hitem tied,
mosolyom veled , szívem él benned,
szavam halkan szól hozzád, szeretlek,
lábam megremeg, tudd, nem feledlek.

Égbe nézek, remélek, kereslek,
tudom jól, egyszer ott is meglellek,
eső esik, arcomba hull, mosdatsz,
nap süt, sugarával te simogatsz.

Sötétedik, dér koppan vállamhoz,
ó, hogy bújnék még édesapámhoz,
átölelsz érzem, hitem megvédem,
álmomban velem vagy, mégis félem.

Szél tombol, lengeti a fejfádat,
messze viszi hozzád fájdalmamat,
már az én szemem tudd, mindig könnyes,
köröttem minden üres, oly csöndes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése