2018. augusztus 23., csütörtök

Semmivé válok

Evokáció :
(.Pilinszky János:Tilos csillagon)

Ács Nagy Éva
Semmivé válok

Nem tudom mi volt, mikor születtem,
de mindig hatása alatt vagyok,
ha a sors keze néha elkap ,
játszik velem,s egyedül maradok.

Nem tudom miért ,mi végett lettem,
ez nekem megfejthetetlen titok,
de most még vagyok s ha rám találtok,
ott lent a parton némán ballagok.

Félni nincs okom semmitől miért,
ha menni kell , akkor bátran megyek,
születtem én, de méltón távozom.
szoríts magadhoz kicsit életem.

Bátor voltam, túl éltem sok vihart,
vakmerő, mert éj sötét nem zavart,
gyenge is tán ,mert ember vagyok,
ha kell erős, de néha megroggyanok.

Nem kívántam senkitől, hogy legyek,
anyám és a sors akarta így ,
semmiből jöttem , és tán az leszek,
semmivé válok tudom, ha meghalok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése