2019. május 27., hétfő

Felemelkedés...

Ács Nagy Éva
Felemelkedés...

Lent voltam én mélyen, hol nem járt senki sem,
a napfény se táncolt keringőt ott lent a vízen,
hol bűzlő iszaptól ragadós semmi volt a táj,
szemem előtt karikák lebegtek, s örök homály.

Jöttél te oly hirtelen, te lettél a mindenem,
felemeltél, kezedbe simult érdes kezem,
veled remete szívembe újra élet költözött,
nem voltam többé az eleven halottak között.

Repdestem, mint tarka pillangó a virágos mezőn,
dalom vígan szólt mint induló. a sűrű erdőn,
tudtam újra megint lépni, tudtam, mi az a tánc,
lábamról végleg lehullott a megkövesedett lánc.

Boldogság honolt bennem, áramlott véremben,
viharként tombolt ott bent a mámoros szerelem,
lent voltam én, de tudd azt már örökre feledem,
nekem az élet kell,most már. s vele te kedvesem!

2019.05 27 Somogyzsitfa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése