2019. november 14., csütörtök

Hazafelé...

Ács Nagy Éva
Hazafelé...

Hazafelé, talán valahol félúton,
vágyam felé. otthonom, te édes,
szemeim előtt Dunántúli bércek,
szinte látom, nekem integetnek...

Szép volt, jó volt idegenben,
de honvágy dobbant szívemben,
a szél az illat elmémben zakatolt,
Magyar szó, Magyar nóta,átkarolt...

Magyar vagyok én, annak is születtem,
akárhová visz a sorsom, nem feledem,
méltó szülötte vagyok, édes honomnak,
sóhajom száll, kicsinyke falumnak...

Ez az ország idegen, nem az én otthonom,
ez a föld rideg, nem itt lesz sírhantom,
mert hol a bércek égig érnek , otthon.
Balaton lebeg szemeim előtt, folyton...

Hazafelé végre, oly boldog vagyok,
vágyom reá , mit soha el nem hagyok,
mert ha meghalok akkor is itt leszek,
Magyarként, Magyar földben fekszek.

2019.11.14. Somogyzsitfa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése