2020. november 13., péntek

A legszebb színező...

 


Ács Nagy Éva

A legszebb színező...

Színez az ősz most, olyan csodás látomás,
mindenütt a világon arany ragyogás,
a sima vízen néma csend tükröződik,
napfény benne valóság, mely csodát játszik.

Festeni senki sem tud nála már szebbet,
mit maga a természet maga teremtett,
évszakváltó, ezerszínű ecsetével,
festő, igazi természetes színével.

A fény sejtelmesen hatol át a tájon,
aurát vonva köré, mint selyem fátyol,
avartenger borítja lassan a földet,
színes az, már sehol sem látni több zöldet.

Magányos szívem is őszre hangolódik,
dobbanása egyre jobban hangoskodik.
lelkem siratja a napsugaras nyarat,
de a szépségtől gátja végül.átszakad.

Szép nekem az ősz, szép nekem e csendélet,
fogadom őt, mint előkelő vendéget,
könnyeimet a vászon mögé elrejtem,
rájöttem, hogy az őszt miért is szeretem.

2020.11.13 Somogyzsitfa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése