2022. október 5., szerda

Ács Nagy Éva Csak egy vallomás...

 
Ács Nagy Éva

Csak egy vallomás...

Hiába hívsz, hiába érted vágyam,
most még nem megyek utánad,
a halálba engem nem vágyhatsz?

Hiányzol, semmit érint kezem,
de nekem még itt a helyem,
tudd, itt van az egész új életem.

Tenni akarok valamit, van dolgom,
problémáim másra nem hagyhatom,
cipelve terhem, erőt veszek magamon.

Lezárom a múltam, jövőm elé nézek,
magammal semmit sem viszek,
csak elmémben tárolt emlékeket.

Csak mindig a szépre emlékezem,
a rosszat, a vihart mind feledem.
sírtam, temettem már eleget.

Kergettem álmot, zord felleget,
eldobva, eltékozoltam pár évemet,
elűztem boldogságot, szerelmet.

Nevettem is néha, őszintén bevallom,
túl léptem minden heves fájdalmon,
lelkemben fájón sírtam egy dallamon.

De újra kezdtem, mindig újra és újra,
büszkén, megerősödve vártam új napra,
miközben szívem hullott ezer darabra!

2022 10.05 Somogyzsitfa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése