2021. október 22., péntek

Szomorú szombat... Vers alapja. Szomorú vasárnap

 Ács Nagy Éva


Szomorú szombat...
Vers alapja. Szomorú vasárnap

Szomorú lett a szombat már nekem,
elhagyott, elment az akit szerettem,
őszhajú jó apám lehunyta a szemét,
s felettem örökre beborult már az ég.

Nekem a szombat már rossz napom,
gyöngyöző kacajom végleg elhagyom,
jó apám magához többé nem hívogat,
ráncos két kezével kedvesen nem simogat.

Engem az én apám végleg elhagyott,
fájdalmassá tette nekem a tegnapot,
gyászízű lett számomra a holnap,
nélküle erőm sincs, karom is lelohad.

Szomorú , szomorú nekem a szombat,
torkomban a vég, a sírás most fojtogat,
jó apám hallod e, ölelj meg még egyszer,
gyógyítsad a lelkem, esd meg szívemen.

2021.10 22 Somogyzsitfa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése