2021. október 24., vasárnap

Itt nőttem fel.. ( Marcali te édes)

 Ács Nagy Éva


Itt nőttem fel..
( Marcali te édes)

Itt nőttem én fel, itt minden bokrot ismerek,
itt voltam én még boldog, felhőtlen gyermek,
itt kalandoztam egész napon át, bejártam zeg zugát,
szívtam magamba az erőt, mint égi mannát,
itt lettem én bimbóból szépen nyíló virág,
kinyílva én, akkor a világban nem láttam hibát.
első lépéseim még ott, oly esetlennek voltak,
elestem, felálltam, majd újra elindultam,
sírva mentem be az iskola zordon kapuján,
majd nyolc év múlva, sírva léptem végleg át,
magam mögött hagyva a felejthetetlen diákévéket,
szív dobogva várva, az újabb, másfajta életet,
reményeket szőttem az ismeretlen jövőm felé,
remegtem, féltem tőle, az ég is dörgött belé,
de az édes otthonom magamra sosem hagyott,
arcomra a víg mosoly csak néha fagyott,
s ha mégis, erőm tőled kaptam, erőd voltál,
te egyetlen ki mindig velem tartottál,,
bejártam a várost, ismerve mindent, itt születtem,
Marcali te édes otthon, ezt dobogja szívem!

2021. 10.24 Somogyzsitfa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése