2021. május 9., vasárnap

Úgy nőttem fel...

Ács Nagy Éva

Úgy nőttem fel...
Úgy nőttem fel mint szabad madár,
törvények nélkül, hol nem volt határ,
tudtam mit nem szabad és mit lehet,
mi az mit a türelem még elviselhet.
Úgy nőttem fel kit vad vihar elkerült,
elibém mindig ragyogó napfény terült,
nem volt bennem ott akkor fájdalom,
erdőn, mezőn szólt vígan az én dalom.
Úgy nőttem fel bohéman, boldogan,
ringattam magam tünde álomban,
tisztesség, becsület, ez volt jelszavam,
de valahol álmom mára lassan elillan.
Úgy nőttem fel, hol a gyermek még volt,
arcára a boldogság csalt tünde mosolyt,
örült minden aprócska, megélt pillanatnak,
távolt mutatott a csábító, aljas gonosznak.
Úgy nőttem fel, tanítóm apám, s anyám,
és tudom, hogy éltem tiéd mindig hazám,
tudjátok azt, egyszer ha végleg elmegyek,
síromon túl is szívem megdobban értetek.
2021.05 09 Somogyzsitfa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése