2020. április 12., vasárnap

Két asszony

Ács Nagy Éva
Két asszony...

Két asszony volt létem meghatározója,
két asszony volt nékem, ki mindenét adta.

Egyiktől kaptam meg a másikat nekem,
s ő a másik adta általa az én életem.

Az egyiket már nem, de a másikat ölelem,
az egyik kedves angyal lett a mennyben.

Fentről vigyáz jól tudom reám, óvja léptem,
drága nagymamán ő a minden kincsem.

A másik pedig itt a földön vigyázza álmom,
az édesanyám, ő a ragyogó gyémántom.

Mindent úgy csinálok ahogy tőlük tanultam,
s hibáimból mindig csak felállva okultam.

Két asszony volt , ki nékem a világot adta,
két asszony , ki szeretetét tőlem nem sajnálta.

Két asszony volt, nagymamám és édesanyám.
két asszony, kiket bolondos szívem örökké imád.

2020.04.12 Somogyzsitfa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése