2018. december 27., csütörtök

Ki vagyok én?

Ács Nagy Éva
Ki vagyok én?

Ki vagyok én? sokszor jön a gondolat,
vajon ki, s mi határozza meg sorsomat?
Néha erős vagyok, mint egy kőszikla,
állok ezernyi vihar verte roncsba!

Néha háborgok, mint hatalmas óceán,
melynek pont hurrikán tombol partján.
Vagy neked átváltozom csodás szirénné,
oly leszek mint Orpheusznak Euridiké!

Vagy vagyok egyszerű érző ember,
megtépázva bár, de hinni még tán mer!
De igen, mégis nagyon tudok szeretni,
tudom érzéseim csokorba fonni!

Vagy fájdalom, és erős, feltudok állni,
ki vagyok? ezen nincs mit meditálni!
Vagyok ilyen, mert Isten megteremtett,
nő is vagyok, hű társa férjemnek!

Anya, kinek élete a gyermekek,
kinek szívében önzetlen a szeretet!
Ki meghallgatja a fájdalom könnyeket,
mindenkit magához ölelne ha lehet!

Vagy pont egy ábrándos lelkű poéta,
kinek élete kegyes, vagy csak tréfa!
Lelkéből fakadnak ki szóvirágai,
így itt teljesülnek be igaz álmai!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése