2021. augusztus 11., szerda

Vannak nekem....

 Sajnos már egyik nincs velem!!

Ács Nagy Éva

Vannak nekem....

Igen meg gyerek vagyok élnek a szüleim itt a közelemben. Nem hagytam el őket ahogy valaki mondta 30 éve szívom a vérüket. Velük voltam.., velem voltak jóban és rosszban. Naponta látom őket.,,, várnak este lefekvés előtt még megnézem őket.csak ide kell ennem a szomszédba, nem gond a távolság, ha hívnak szaladok, ha baj van repülök. Számíthatnak rám nem telefonon kommunikálunk ha ám személyesen nem havonta hetente, naponta megyek. Ha kell valami rögtön ott vagyok fáradságot nem kímélve mennem. kell ők a szüleim. Szeretem őket és nem érdekből, nekem ez van, én választottam én nem tudom itt hagyni őket, pedig mehettem volna most is mehetnék, de abba én is belehalnék, nem tökéletesek mint ahogy én sem vagyok, de az enyémek s míg szívem dobban értük is vagyok, meg jó mondani igen gyerek vagyok élnek a szüleim!
Addig mehetek még haza várnak, tárt karokkal, mosolygó szemekkel, mindig várnak.

2021. 07, 01 Somogyzsitfa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése