2020. június 8., hétfő

Mindent elsöprő szerelem...

Ács Nagy Éva
Mindent elsöprő szerelem...

A hajnal fakó fénye elvarázsolt,
még álmosan fogadtam ölelésed,
szerelmed ereje rögtön felébresztett,
vágytam, akartam jöjj közelebb, s csókolj,
csókolj, vágyadtól gerjedjen életre vágyam,
ébredjen fel az Titáni kéj ami bennem él,
remegjen testem a bódító mámortól,
lebegjek megsemmisülve ég és föld között,
érezzem még egyszer vagy inkább milliószor
mily édes és keserű egyszerre a szerelem,
tűz legyen lelkem, pokol tornáca testem,
lépjen ki belőlem a szunnyadó kéj ördöge
csatázzon két test, izzadságunk könnyel vegyül
majd egymás testére rogyva, pihegve
semmit sem szólva, mégis tudva megérte,
ez a vágy , ez már az örök szerelem.

2020.06.08 Somogyzsitfa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése