2019. szeptember 9., hétfő

Vér vér ellen...

RÉGI VERSEM KICSIT ÁTÍRVA..
Ács Nagy Éva
Vér vér ellen...
Miért van az, hogy vér -vér ellen fordul,
az anya tehetetlen, könnye vérre csordul.
Ki mellé álljon, kit védjen, kit ne bántson?
Vér a vér ellen, kiált, de nekem mindegyik a vérem!
Most hull a földre könnye, némán tétlenül néz,.
Fájdalom lúgként mar alig lüktető szívébe,
vészes jajgatását nem hallja senki se.
Fáj marcangolja barázdás arcát a bánat,
lépne,de béklyóban a lába, most mit csináljak
Kiket én neveltem, kiket én szültem erre a világra,
látom dühösnek, s vad,halálos ellenséggé válva.
Istenem, ha hallasz, mondd miért büntetsz!
Nem volt elég, most még mást is követelsz!
Megpróbáltatásból kaptam eleget már,
kérem a tőled szebb holnapot, tudom vár!
Szívem ketté törve, végleg meghasadt,
azt is elvesztettem mi nékem éltemben megmaradt...
2012. július 22. SOMOGYZSITFA,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése