2019. június 9., vasárnap

Képzelet játéka

Ács Nagy Éva
Képzelet játéka

Ma megint láttalak, közeledtem feléd,
szavadat ittam magamba, mint lágy zenét,
Ámor nyila ismét a szívembe döfött,
lebegtem való s képzelet játéka között!

Nem tudtam dönteni, mi az igaz, mi hamis,
tudom már, a képzelet, csalfa játék, csakis,
mert ölelni holtat többé már nem lehet,
de álmom való volt, s holtak közé vezet.

Mostanában tudd azt, sokat járok feléd,
átlépem én, elevenen-holtak mezsgyéjét,
vad násztáncra perdülök újra ott veled,
te vagy az ki engem bajokon átvezet.

Holnap ha felébredek, újra kereslek,
s ha nem leszel nekem, hát elém képzelek,
várúr leszel, szerető, erős dalia,
illatod érzem, oly mint tünde magnólia.

Szívemben ismét milljó vulkán, vágy lüktet,
s e vágynál elképzelni sem tudok szebbet,
lélegzetem, sóhajom érted szól mindig,
szeretlek suttogom, míg szemem lecsukódik.

2019.06.09. Somogyzsitfa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése