2024. január 31., szerda

Ács Nagy Éva Csak a lány volt ott... Sétáltam ott, ahol egykor régen, álmokat ,emlékeket reméltem. Kerestem egykori búvóhelyem, hol csókot adtam, szerelmesen. Kerestem az óriási, lombos fámat, hol az első fiú felfedezte számat. Kerestem azt a kopott kispadom, melyen szerelmemhez szólt sóhajom. De minden üres, nem volt meg a tér, nem volt menedék, minden oly gyér, csak töredék, s nem feledett emlék. könnyes szemeim előtt, lebegő árnyék. A lány volt csak ott, a fiú elhagyott, csak pillanatnyi érzelem, mit ő adott. De jó volt, ó de jó mégis újra ott lenni, egy tinilány álmát újra látni, átélni. Emlék, gondolat, de jó , hogy voltak. fiú és a lány akkor egypárt alkottak Ott lett gyerekből felnőtt a lány, ott a szerelem ébredező hajnalán. 2023 01 30 Somogyzsitfa.

 Ács Nagy Éva

Csak a lány volt ott...

Sétáltam ott, ahol egykor régen,
álmokat ,emlékeket reméltem.
Kerestem egykori búvóhelyem,
hol csókot adtam, szerelmesen.

Kerestem az óriási, lombos fámat,
hol az első fiú felfedezte számat.
Kerestem azt a kopott kispadom,
melyen szerelmemhez szólt sóhajom.

De minden üres, nem volt meg a tér,
nem volt menedék, minden oly gyér,
csak töredék, s nem feledett emlék.
könnyes szemeim előtt, lebegő árnyék.

A lány volt csak ott, a fiú elhagyott,
csak pillanatnyi érzelem, mit ő adott.
De jó volt, ó de jó mégis újra ott lenni,
egy tinilány álmát újra látni, átélni.

Emlék, gondolat, de jó , hogy voltak.
fiú és a lány akkor egypárt alkottak
Ott lett gyerekből felnőtt a lány,
ott a szerelem ébredező hajnalán.

2023 01 30 Somogyzsitfa.


Sétáltam ott, ahol egykor régen,
álmokat ,emlékeket reméltem.
Kerestem egykori búvóhelyem,
hol csókot adtam, szerelmesen.

Kerestem az óriási, lombos fámat,
hol az első fiú felfedezte számat.
Kerestem azt a kopott kispadom,
melyen szerelmemhez szólt sóhajom.

De minden üres, nem volt meg a tér,
nem volt menedék, minden oly gyér,
csak töredék, s nem feledett emlék.
könnyes szemeim előtt, lebegő árnyék.

A lány volt csak ott, a fiú elhagyott,
csak pillanatnyi érzelem, mit ő adott.
De jó volt, ó de jó mégis újra ott lenni,
egy tinilány álmát újra látni, átélni.

Emlék, gondolat, de jó , hogy voltak.
fiú és a lány akkor egypárt alkottak
Ott lett gyerekből felnőtt a lány,
ott a szerelem ébredező hajnalán.

2023 01 30 Somogyzsitfa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése