2023. október 22., vasárnap

Ács Nagy Éva Meggyötörve...

 


Ács Nagy Éva

Meggyötörve...

Feltépi fájdalmas hegeimet a múlt,
sebeimen újra járható az út!
Belemar húsomba a keserűség,
fogaival tépi,marcangolja még!

Még enni akar! Még kér belőlem!
Kiált ..még veled nem végeztem!
Korog a gyomrom éhes vagyok,
kérek,s mélyen , fájón marcangolók!

Ízlek neki, mert nem hagyja abba,
utat váj testemben ,büszkén jár rajta!
Hiába sírok, menekülnék de jajgatok ,
nem hatja meg, nem hallja a zokszót!

Szánt rajtam még ekéjével mélyen,
barázda lesz testem a szemében.
Gyötrelemtől ráncos az arcom, félek,
megtörve kiáltom! boldogság jöjj értem.

Mosolyognék, én a rózsabimbót akarom!
Újra simulok , újra éledek, újra hajtok,
kertemben majd illatos rózsát nevelek,
talán még én is illatozom egy új szerelemnek.

2023.10. 22 Somogyzsitfa....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése