2022. április 21., csütörtök

Ács Nagy Éva Hol voltál nagyapó...

 


Ács Nagy Éva

Hol voltál nagyapó...

Nem ismertem, csak képről volt nekem,
nem volt ott ,mikor menni kezdtem.
Akkor sem volt velem, ha nagyot estem,
nem ismerem azt a bennem maradt szót,
nem tudom milyen lett volna kimondani,
hogy hangzik jól?nagypapa ,nagypapi?

Sajnos neki nem mondhattam soha!
a sors volt hozzánk ilyen mostoha,
nem volt velem mikor csókot kaptam,
akkor sem mikor már randizgattam.
Nem tilthatta meg a soros randikat,
nem volt velem ott a parkban a fa alatt.

Nem volt velem, mikor kikaptam,
vagy az örömtől könnyet hullattam.
Nem tudja ki vagyok, és, hogy milyen
mert nem ismert, én sem ismerhettem.
De szívemben ott van mindig valahol,
egy kis zugban az neki is zakatol.

2022.04 21 Somogyzsitfa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése