2022. február 14., hétfő

Ács Nagy Éva Édes Rózsám..

 


Ács Nagy Éva

Édes Rózsám..
Télben nyíló ékes rózsa.
Mintha a te bájod volna.
üzeni, szívem érted dobban,
szerethetnélek ennél jobban?
Megkövetlek én kedvesem,
végtelen az én szerelmem,
egy szál rózsám, én csillagom,
bús nélküled minden napom..
Megkövetlek én szerelmem,
beteg nélküled a lelkem,
édes rózsám szép kedvesem,
a boldogságot hozd el nekem,
Had nyugodjon meg a lelkem,
hess el tőlem rongy félelem,
drága gyémánt, ékes rózsa,
szívemnek hú szószólója.
Mond el neki, hogy szeretem,
válasza nekem kegyelem,
beszéljen szépsége helyettem,
mond el azt hogy árva lettem.
Megkövetlek én kedvesem,
végtelen az én szerelmem,
egy szál rózsám, én csillagom,
bús nélküled minden napom..
Megkövetlek én szerelmem,
beteg nélküled a lelkem,
édes rózsám én kedvesem,
a boldogságot hozd el nekem.
2022.02.04 Somogyzsitfa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése