2019. augusztus 19., hétfő

Őszbe mentem..

Ács Nagy Éva
Őszbe mentem...

Őszbe vegyültek felettem a felhők,
vele elszálltak a napsugaras évek,
arcomon milljó érdes ránc gyűlt össze
hagyom, hogy kezemet isiász gyötörje,
szívem dobog, de gyász dobban benne,
agyamban már csak épnek tűnik az elme.

Néha felvillan apró emlékfénye a múltnak,
könnyeim eleredve reá harmatként hullnak,
de mégse hajtom búnak deresedő fejem,
hiába no, remegve átölelem még kedvesem,
ifjúi szerelem heve lassan szeretetté alakult,
az idő ítész, bennem a fiatal lány érett nővé javult.

Ki kemény lett szívében, mert a sors azzá tette,
nem voltam én igazán a jó Isten kegyeltje,
de mégis mindig mindenkiben a jót látom,
várom, hogy valaki egyszer majd megáldjon,
s akkor tán ősz fejem felett újra nyár ragyog,
az őszi éjben meglátok majd egy hullócsillagot.

2019.08.19 Somogyzsitfa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése